Τεύχος 527  04 Ιουνίου 2021    

Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα την ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, είτε μόνον εσείς, είτε και κάποια δικά σας πρόσωπα, κάνετε Εγγραφή στο Newsletter μέσα απ’ το δικτυακό μας τόπο.

TherapiaTiflou

Κυριακή 6 Ιουνίου 2021 – ΤΟΥ ΤΥΦΛΟΥ

Ο Ἀπόστολος

Πράξεις Αποστόλων (ιστ΄ 16-34)

[Θεραπεία δαιμονιζομένης υπό του Παύλου, φυλάκισίς του και απελευθέρωσις υπό αγγέλου]


Το Ευαγγέλιο

Κατά Ιωάννην (θ΄ 1-38)

[Θεραπεία εκ γεννετής τυφλού]

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021 – ΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

Ο Ἀπόστολος

Πράξεις Αποστόλων (ιη΄ 22-28)

[Περιοδίες Παύλου]

 

Το Ευαγγέλιο

Κατά Ιωάννην (ιβ΄ 36-47)

[Ἕως τὸ φῶς ἔχετε, πιστεύετε εἰς τὸ φῶς, ἵνα υἱοὶ φωτὸς γένησθε]

Analipsis

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021 – ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ

Ο Ἀπόστολος

Πράξεις Αποστόλων (α΄ 1-12)

[Η Ανάληψις του Κυρίου]

 
Το Ευαγγέλιο

Κατά Λουκάν (κδ΄ 36-53)

[Εμφάνισις του Κυρίου μετά την Ανάσταση]

Πρόγραμμα Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν εβδομάδος Αναλήψεως 2021

 

ΤΡΙΤΗ 8 Ιουνίου, Ἡ ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τοῦ Τυφλοῦ / Ἀνακομιδή τῶν λειψάνων Θεοδώρου τοῦ Στρατηλάτου / Καλλιόπης μάρτυρος

6:30 μ.μ. Ὁ Ἑσπερινός

Analipsis tou Swtiros029:00 μ.μ. Ἱερά Ἀγρυπνία διά τήν ἀπόδοση τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα

 

ΤΕΤΑΡΤΗ 9 Ιουνίου, Ἡ ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα / Κυρίλλου Ἀρχιεπισκόπου Ἀλεξανδρείας

7:00 π.μ. Ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία

6:30 μ.μ. Ἡ Θ ́ τοῦ Πάσχα (ὡς καί ἐν τῇ Διακαινησίμῳ ἑβδομάδι) ἐνώπιον τοῦ Ἱεροῦ Ἐπιταφίου - Ὁ Ἑσπερινός τῆς ἑορτῆς τῆς Ἀναλήψεως

 

ΠΕΜΠΤΗ 10 Ιουνίου, Η ΑΝΑΛΗΨΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ / Ἀλεξάνδρου καί Ἀντωνίνης τῶν μαρτύρων

7:00 π.μ. Ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία

06 11 Loukas Iatros6:30 μ.μ. Ὁ Ἑσπερινός

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11 Ιουνίου, Βαρθολομαίου ἀποστόλου (ἐκ τῶν 12) / Βαρνάβα Ἀποστόλου (ἐκ τῶν 70) / Λουκᾶ ἀρχιεπισκόπου Συμφερουπόλεως τοῦ ἰατροῦ

7:00 π.μ. Ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία

6:30 μ.μ. Ὁ Ἑσπερινός

 

ΣΑΒΒΑΤΟΝ 12 Ιουνίου, Ὀνουφρίου τοῦ Αἰγυπτίου καί Πέτρου τοῦ ἐν τῷ Ἄθῳ ὁσίων / Ζήνωνος ἐπισκόπου

7:00 π.μ. Ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία

6:30 μ.μ. Ὁ Ἑσπερινός

 

318Pateres A Oikoum SynodouΚΥΡΙΑΚΗ 13 Ιουνίου, Τῶν Ἁγίων 318 Θεοφόρων Πατέρων τῆς ἐν Νικαίᾳ Α ́ Οἰκουμενικῆς Συνόδου / Ἀκυλίνης μάρτυρος

7:00 π.μ. Ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία

6:30 μ.μ. Ὁ Ἑσπερινός

 

Οἱ Ἱερές Ἀκολουθίες καί τά Ἱερά Μνημόσυνα & Τρισάγια τελοῦνται στόν Ιερό Ναό μας μέ περιορισμένο ἀριθμό συμμετεχόντων και τα προβλεπόμενα μέτρα προφύλαξης έναντι της COVID-19 (βάσει τῆς σχετικής Κ.Υ.Α.).

 

 

 

 «Κυριακάτικο e-Αρχονταρίκι»
 «Στον καιρό της απομόνωσης, ας μη μένουμε μόνοι!»

Tην Κυριακή 6/6/2021, ώρα 20:30, το Κυριακάτικο e-Αρχονταρίκι της Φανερωμένης Χολαργού ολοκληρώνει τον κύκλο των συναντήσεων του τρέχοντος εκκλησιαστικού έτους με κεντρικό ομιλητή τον κ. Στέφανο Δημόπουλο, χειρουργό οφθαλμίατρο, Διδάκτορα Οφθαλμολογίας του Πανεπιστημίου Κολωνίας και συγγραφέα, ο οποίος θ' αναπτύξει το θέμα:

 

"Άγιον Όρος: Χώρα ζώντων"

Εάν επιθυμείτε κι εσείς να συμμετέχετε στη συντροφιά μας, δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα "ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ" (θα την βρείτε και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας μας) γράφοντας "ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ" στο πεδίο "Τίτλος δράσης".

Όπως κάθε Κυριακή, τον σύνδεσμο για την συνάντηση θα τον λάβετε στο email σας 1-2 ώρες πριν την συνάντηση.

Σας περιμένουμε!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 "Απόδοση της εορτής του Πάσχα: Η Ανάσταση συνεχίζεται!"

του Αρχιμ. Δανιήλ Αεράκη

   

Η Ανάσταση συνεχίζεται! Αυτό δείχνει και η γιορτή της Αποδόσεως του Πάσχα. Τα ίδια γράμματα της νύχτας της Αναστάσεως, ακούγονται και κατά την Απόδοση του Πάσχα. Τελείται μια μέρα πριν απ’ τη γιορτή της Αναλήψεως.

Κάθε μεγάλη γιορτή στην Ορθόδοξη λατρεία έχει την «απόδοσή» της. Κάθε γιορτή είναι ζωντανό γεγονός, που επαναλαμβάνεται στη ζωή της Εκκλησίας, στη ζωή του πιστού.

Αλλά και για άλλο λόγο γίνεται ο επανεορτασμός μιας εορτής, δηλαδή η απόδοσή της. Για ν’ απολαύσουμε ακόμα μια φορά την ομορφιά της γιορτής.

Όταν ένα θέαμα είναι ωραίο, ποθούμε να το ξαναδούμε. Όταν ένα φαγητό είναι νόστιμο, θέλουμε να το ξαναγευτούμε. Ο εορτασμός κάποιου γεγονότος της ζωής του Χριστού ή της Θεοτόκου, προξενεί γλυκύτητα στη ψυχή, που θέλει να το ξαναγιορτάσει.

Τη γλυκύτητα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο γεγονός, την αισθανόμαστε για τη γιορτή του Πάσχα. Γιορτή ευφροσύνης. «Πανήγυρις έστι πανηγύρεων». Ποτέ άλλοτε δεν σκιρτά η ψυχή τόσο πολύ, όσο τη νύχτα της Αναστάσεως. Χαιρόμαστε για το θρίαμβο του Αναστάντος Κυρίου.

Θρίαμβος της ζωής κατά του θανάτου. Του Χριστού κατά του Άδη. Της χαράς κατά της λύπης. Της αλήθειας κατά του ψεύδους. Αυτή η ευφροσύνη για την Ανάσταση του Χριστού είναι καθολική και αιώνια. Ουρανός και γη συγχορεύουν. Όχι μια φορά. Πάντοτε, αιώνια. «Ουρανοί μεν επαξίως ευφραινέσθωσαν, γη δε αγαλλιάσθω· εορταζέτω δε κόσμος, ορατός τε άπας και αόρατος. Χριστός γαρ εγήγερται, ευφροσύνη αιώνιος» (κανόνας Πάσχα).

Η Ανάσταση συνεχίζεται. Κάθε φορά, που τελούμε τη θεία Λειτουργία. Η θεία Λειτουργία ξαναζωντανεύει μπροστά μας όλα τα στάδια της ζωής του Χριστού. «Οδεύωμεν διά πασών των ηλικιών του Χριστού», όπως λέει ο άγιος Γρηγόριος ό Θεολόγος.

Ο Χριστός γεννάται, στην «πρόθεση», που τελείται στην αριστερή κόγχη του ιερού που μοιάζει με φάτνη. Ο Χριστός βγαίνει στο κόσμο για να κηρύξει το Ευαγγέλιό Του, κατά τη μικρή είσοδο, που ο ιερέας βγαίνει με υψωμένο το Ευαγγέλιο. Ο Χριστός ανεβαίνει στα Ιεροσόλυμα για να θυσιαστεί, κατά τη μεγάλη είσοδο. Ο Χριστός υψώνεται πάνω στο Σταυρό και θυσιάζεται, κατά την προσφορά και τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων, που γίνεται με την προσφώνηση: «Τα σα εκ των σων…». Ο Χριστός ανασταίνεται, κατά τη μετάληψη των αχράντων Μυστηρίων, που πλημμυρίζει τη καρδιά από αναστάσιμη χαρά. Γι’ αυτό και ο λειτουργός, όταν κοινωνεί, ευθύς αμέσως λέει το «Ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι…».

Κάθε θεία Λειτουργία είναι μια ανάμνηση του Σταυρού και της Αναστάσεως. Είναι το σταυρώσιμο και αναστάσιμο Πάσχα. Ιδιαίτερα η Λειτουργία της Κυριακής έχει αναστάσιμο χαρακτήρα. Είναι η Λειτουργία της «μιας των σαββάτων». Την Κυριακή είναι όλα αναστάσιμα. Τα απολυτίκια των οκτώ ήχων, όλα αναστάσιμα. Αλλά και τα τροπάρια του όρθρου της Κυριακής. Κατεξοχήν αναστάσιμη είναι η περίοδος του Πάσχα, του Πεντηκοσταρίου, που αρχίζει τη νύχτα της Αναστάσεως και τελειώνει τη Κυριακή των Αγίων Πάντων.

Η Ανάσταση συνεχίζεται! Επαναλαμβάνεται κάθε φορά, που οι πιστοί έχουν Πάσχα. Οι κοσμικοί συνάνθρωποί μας μια φορά το χρόνο έχουν Πάσχα. Και ούτε αυτό αντιλαμβάνονται. Δεν το απολαμβάνουν. Νομίζουν, πως Πάσχα είναι το σουβλιστό αρνί, τα κόκκινα αυγά, το γλέντι και το ξεφάντωμα! Οι πιστοί γιορτάζουν το αληθινό Πάσχα, μάλιστα πολλές φορές στη ζωή τους. Όταν με πίστη ζουν το μυστήριο του Χρίστου, το μυστήριο του Σταύρου και της Αναστάσεως. Ζουν το νέο Πάσχα. Όταν κατορθώνουν και κάνουν μεγάλα περάσματα. Πάσχα σημαίνει διάβαση, πέρασμα. Ο Χριστός σταυρώθηκε και αναστήθηκε, για να μας περάσει απ’ την ενοχή της αμαρτίας στη δικαίωση. Απ’ τα έργα του σκότους στην αγιότητα. Απ’ τη φθορά στην αφθαρσία.

Κάθε φορά, που ξεπερνάμε τα γήινα, που υπερπηδάμε τα προβλήματα, που υπερνικάμε τις θλίψεις, που περνάμε το ορμητικό ποτάμι της ζωής ή τη φουρτούνα της θάλασσας των πειρασμών, κάνουμε θαυμαστή διάβαση. Πάσχα γιορτάζουμε! Όταν αξιωνόμαστε να κοινωνούμε το Σώμα και το Αίμα του Ιησού Χριστού. Με τη Θεία Κοινωνία κάνουμε όχι απλώς διάβαση, αλλά υπέρβαση. Ξεπερνάμε τα μέτρα μας. Αποκτάμε θεϊκές διαστάσεις. Αποσπόμαστε απ’ τη γη. Ξεκολλάμε απ’ τη λάσπη. Ανερχόμαστε προς τον ουρανό. Γινόμαστε κοινωνοί του Χριστού. Κοινωνοί των παθημάτων Του και της Αναστάσεώς Του. Γινόμαστε κοινωνοί θείας φύσεως (Β’ Πέτρ. α’ 4). Γινόμαστε χριστοφόροι, θεοφόροι.

Η Ανάσταση συνεχίζεται! Επαναλαμβάνεται στη ζωή των αγίων. Οι άγιοι είναι αμαρτωλοί, που αναστήθηκαν. Σ’ ένα τροπάριο παρακαλούμε· «Ανάστησον ημάς πεσόντας τη αμαρτία». Η αμαρτία είναι θάνατος. Η μετάνοια είναι ανάσταση. Νύχτα σκοτεινή η αμαρτία, μέρα λαμπρή η ζωή της μετανοίας. Κάθε χριστιανός, που μετανοεί, είναι ένας αναστημένος. Κάθε άγιος αποτελεί ζωντανή απόδειξη της δυνάμεως της Αναστάσεως. Η φωτεινή ζωή του αποτελεί ανταύγεια του αναστάσιμου φωτός.

Ο ιερός Χρυσόστομος στην ομιλία του «Εις το Άγιον Πάσχα», αναφερόμενος στους νεοφώτιστους χριστιανούς, για κείνους, δηλαδή, που βαπτίζονταν ομαδικά κατά τη νύχτα του Μεγ. Σαββάτου, λέει: Θέλω ν’ απευθύνω το λόγο σ’ αυτούς, που τη φωτόλουστη αυτή μέρα αξιώθηκαν το θείο βάπτισμα. Οι νεοφώτιστοι είναι τα καλά δενδρύλλια της Εκκλησίας, τα λουλούδια τα πνευματικά, οι νέοι στρατιώτες του Χριστού. Πριν από χτες ο Κύριος μας βρισκόταν στο Σταυρό. Έτσι κι αυτοί, πριν από χτες βρίσκονταν στην κυριαρχία της αμαρτίας. Αλλά τώρα συναναστήθηκαν μαζί με το Χριστό. Ο Χριστός σωματικά πέθανε κι αναστήθηκε. Αυτοί ήσαν πεθαμένοι στο λάκκο της αμαρτίας. Κι απ’ την αμαρτία αναστήθηκαν. Η γη τώρα την άνοιξη τριαντάφυλλα και γιασεμιά κι άλλα λουλούδια μας χαρίζει. Το βαπτιστήριο με τ’ αγιασμένα νερά μας χάρισε σήμερα ανθόκηπο πιο όμορφο απ’ της γης.

Η αλλαγή του ανθρώπου αποτελεί την τρανότερη απόδειξη της Αναστάσεως. Απ’ τον τάφο της αμαρτίας ανασταίνεται ο άνθρωπος με τη δύναμη της μετανοίας.

Ποιό είναι δυσκολότερο; Το ν’ αναστηθεί ένας αμαρτωλός απ’ το μνήμα της ακολασίας ή το να αναστηθεί το σώμα του ανθρώπου απ’ τον τάφο της φθοράς; Φαίνεται το δεύτερο δυσκολότερο. Κι όμως, το πρώτο είναι. Για την ανάσταση των σωμάτων καμιά αντίσταση δεν προβάλλεται. Για την αλλαγή της ψυχής υπάρχει η αντίστασης της θελήσεως, του παλαιού άνθρωπου.

Πολύ δύσκολη η πνευματική ανάσταση. Το να γίνει: Ο θυμώδης, πράος. Ο χαρτοπαίκτης και φιλάργυρος, ελεήμων. Ο μέθυσος, εγκρατής. Ο σαρκολάτρης, σώφρων. Ο εγκληματίας, ήσυχος. Ο άγριος, άγιος. Αυτό το τόσο δύσκολο είναι γεγονός. Το βλέπουμε στο χώρο της χάριτος, στη ζωή της Εκκλησίας.

Η Εκκλησία έχει τη δύναμη της μεταμορφώσεως, της αλλαγής του ανθρώπου. Είναι η Εκκλησία της Αναστάσεως. Ο Χριστός, η κεφαλή της Εκκλησίας, είναι όχι μόνο ο αναστάς εκ νεκρών, αλλά και ο εγείρων τους νεκρούς. Είναι νεκρεγέρτης ο Ιησούς Χριστός. Αφού, λοιπόν, γίνεται το δύσκολο, η ανάσταση τόσων αμαρτωλών, δεν μπορεί να γίνει το εύκολο, η ανάσταση των σωμάτων κατά την κοινή ανάσταση;

Βρείτε το άρθρο και εδώ

        

Διαβάστε επίσης:

Κυριακή του Τυφλού: Προκατάληψη, ουδετερότητα ἢ γενναιότητα;, Ι.Ν. Αγ. Κυριακής Αμφιθέας Π. Φαλήρου

Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού, του Μητροπ. Νικοπόλεως Μελετίου (†)

Η θεραπεία τοῦ ἐκ γενετῆς τυφλοῦ

Μια πολυεπίπεδη ανάγνωση της θεραπείας του Τυφλού, του Κώστα Νούση, Θεολόγου-Φιλολόγου

«Ανελήφθης εν δόξη Χριστέ ο Θεός ημών...», του Λάμπρου Κ. Σκόντζου, Θεολόγου – Καθηγητή

Ανάληψις και Πεντηκοστή

 

Ακούσματα:

«Συ πιστεύεις εις τον Υιόν του Θεού;» - Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού και ο Μέγας Κωνσταντίνος [ομιλία του Αρχιμ. π. Συμεών Βενετσιάνου, 2017]

Εις την θεραπεία του εκ γενετής τυφλού [ομιλία του Αρχιμ. π. Συμεών Βενετσιάνου, 2014]

Αναλήψεως του Κυρίου – Απολυτίκιο [ψάλλει ο Γεώργιος Ι. Κακουλίδης]

Αναλήψεως του Κυρίου – Ύμνοι (μέρος Α΄) [ψάλλει ο Θεόδωρος Βασιλικός]

Αναλήψεως του Κυρίου – Ύμνοι (μέρος Β΄) [ψάλλει ο Θεόδωρος Βασιλικός]

Αναλήψεως του Κυρίου – Ύμνοι (μέρος Γ΄) [ψάλλει ο Θεόδωρος Βασιλικός]

Αναλήψεως του Κυρίου – Ύμνοι (μέρος Δ΄) [ψάλλει ο Θεόδωρος Βασιλικός]

Aγίου Λουκᾶ τοῦ ἰατροῦ Παρακλητικός Κανόνας

Λουκᾶ τοῦ ἰατροῦ - Ἀπολυτίκιο, Κοντάκιο καί Μεγαλυνάριο (11 Ιουνίου)

 

Αξίζει να δείτε:

"ΑΓΙΑΣΜΕΝΑ Χ(Ρ)ΩΜΑΤΑ – Το Βυζάντιο από τον θρύλο στην Ιστορία" [e-Αρχονταρίκι 30/5/2021]

       

Και άλλα πολλά ενδιαφέροντα και ψυχωφελή, στο ειδικό Αφιέρωμά μας στο Πάσχα: «Από την Κυριακή του Θωμά μέχρι την Πεντηκοστή»

 

Κυριακή 6 Ιουνίου

Ὁ Ἅγιος Γελάσιος ὁ Μάρτυρας
Ὅσιος Ἱλαρίων ὁ Νέος
Οἱ Ἁγίες Ἀρχελαΐς, Θέκλα καὶ Σωσάνα οἱ Παρθενομάρτυρες

Δευτέρα 7 Ιουνίου

Ὁ Ἅγιος Θεόδοτος ὁ Ἱερομάρτυρας ὁ ἐν Ἀγκύρᾳ
Ἡ Ἁγία Ποταμιαίνη ἐξ Ἀλεξανδρείας
Ὁ Ἅγιος Μαρκελλίνος ὁ Ἱερομάρτυρας καὶ οἱ σὺν αὐτῷ μαρτυρήσαντες
Οἱ Ἅγιοι Σισίνιος, Κυριακός, Σμάραγδος, Λάργος, Ἀπρονιανός, Σατουρνίνος, Κρήσκης, Παππίας, Μαύρος, Ἀρτεμιάδα, Πρίσκιλλα καὶ Λουκία οἱ Μάρτυρες
Ὁ Ὅσιος Παναγῆς ὁ Μπασιᾶς

Τρίτη 8 Ιουνίου

 Ἀνακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίου Μεγαλομάρτυρος Θεοδώρου τοῦ Στρατηλάτου
Ἡ Ἁγία Καλλιόπη ἡ Μάρτυς
Ὁ Ἅγιος Μαξιμίνος Ἐπίσκοπος Αἴξ
Ἡ Ὁσία Μελανία ἡ Πρεσβυτέρα
Ὁ Ἅγιος Θεοφάνης ὁ Ὁσιομάρτυρας

Τετάρτη 9 Ιουνίου

Αναστασις

Ἡ ἀπόδοσις τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα

 

Ἀνακομιδή λειψάνων Ἁγίου Κυρίλλου Ἀρχιεπισκόπου Ἀλεξανδρείας
Οἱ Ἁγίες Μάρθα, Μαρία, Μαριάμνη, Θέκλα καὶ Ἐνναθὰ οἱ Ὁσιομάρτυρες
Ὁ Ὅσιος Κολούμπα ὁ Ἱεραπόστολος ἐξ Ἰρλανδίας

Πέμπτη 10 Ιουνίου

Analipsis

Ἡ Ἁνάληψις τοῦ Κυρίου καί Θεοῦ καί Σωτῆρος ημῶν Ιησοῦ Χριστοῦ

 

Οἱ Ἅγιοι Ἀλέξανδρος καὶ Ἀντωνίνα οἱ Μάρτυρες
Ὁ Ἅγιος Τιμόθεος ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Προύσης
Ὁ Ἅγιος Νεανίσκος ὁ Μάρτυρας ὁ Σοφώτατος

Παρασκευή 11 Ιουνίου

Σύναξις Ὑπεραγίας Θεοτόκου τοῦ «Ἄξιον Ἐστιν» ἐν Ἁγίῳ Ὄρει

Οἱ Ἅγιοι Βαρθολομαῖος καὶ Βαρνάβας οἱ Ἀπόστολοι

Ο Άγιος Λουκάς ο ιατρός, επίσκοπος Συμφερουπόλεως Κριμαίας
Ὁ Ὅσιος Βαρνάβας ὁ ἐν Βάσῃ Κοιλανίου τῆς Κύπρου
Ὁ Ἅγιος Μητροφάνης ὁ Ἱερομάρτυρας καὶ οἱ σὺν αὐτῷ μαρτυρήσαντες

Σάββατο 12 Ιουνίου

Ὁ Ὅσιος Ὀνούφριος ὁ ἐν Ἱερουσαλήμ
Ὁ Ὅσιος Πέτρος ὁ ἐν τῷ Ἁγίῳ Ὄρει ἀσκήσας
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Μεγαλομάρτυρας ὁ Νέος ἐκ Τραπεζοῦντος καὶ ἐν Ἀσπροκάστρῳ
Ὁ Ὅσιος Ἀρσένιος ὁ Θαυματουργός τῆς Κονεβίας

Επιμέλεια- Διανομή: Καθεδρικός Ι.Ν. Παναγίας Φανερωμένης Χολαργού
Design : ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε το Ενημερωτικό, παρακαλούμε πατήστε εδώ
Εάν λαμβάνετε το Ενημερωτικό περισσότερες από μία φορά, παρακαλούμε πατήστε
εδώ